torstai 1. toukokuuta 2014

Perheloma

Pari päivää kerkesin lomailla kotona ennen kuin alkoi sitten matkustelu. Ensimmäiseksi menin Lontooseen noutamaan koko perheen lentokentältä jonne ne onneks onnistui pääsemään. Hotellissa majoituttiin Victorian aseman lähellä ja sitten parin päivän ajan kierreltiin vain Lontoota. Varoitus: sisältää paljon kuvia Johanneksesta.

Johanneksella on ihan omat liikkeet.

Tuli sitten ensimmäisen kerran nähtyä vahdinvaihtokin vaikka Lontoossa on tullut jo pari kertaa käytyä. Hirmu kauan jouduttiin odottamaan ennen alkua että saatiin hyvät paikat mutta nähtiinpähän sitten ihan kunnolla.

Hermanni joi ihan urakalla kahvia tällä reissulla, ei ihme että siinä riitti sitten virta... Keli meitä suosi kyllä Lontoossa, aurinko paistoi joka päivä ja oli tosi lämmintä.

No sitten Lontoosta lähdettiin bussilla Glasuun jossa oltiin puolenyön jälkeen illalla. Täällä meitä olikin vastassa vesisade. Päivä vietettiin sitten ihan rennosti, kävästiin kaupungillaja yliopistolla ja sitten Tescon kautta kotiin. Seuraavana aamuna mentiin sitten iskän kanssa hakemaan vuokra-auto ja sitten lähdettiinkin pohjoiseen ajamaan.

Takapenkin porukka.

Harry Potter -silta (Glenfinnan Viaduct) käytiin katsastamassa.

Kuten myös Nessietä moikkaamassa.

Kaiken kaikkiaan oli kyllä mukava reissu, pääsin näkemään sellaisia paikkoja joissa en ollut itsekään ennen käynyt. Ja vaikka täällä pohjoisessa olikin reissun ajan aika huono keli, vettä satoi koko ajan, niin oli maisemat kuitenkin hienoja. Oli mukavaa myös nähdä perhettä pitkästä aikaa ja kohtahan me sitten nähdään taas.